Ti írtátok

2012.08.15. 10:58

Naná , hogy  veszem  magamra   az  inget/blous-t  és  kiirom  magamból .... igen, a  buliról... a  találkozótokról...ismerkedésetekről...távolmaradottak  hiányáról...  igazolt  avagy  igazolatlan  "hiányzókról".

              Olyan  izgalommal  vártam  én is - veletek  együtt -  az  Augusztus    tizenkettőt,talán  még  úgyabbúl, rájátszott gondi... az a 10.000 lépés ... avagy  "kilaméter"...  na  oszt  az is  a  levegőbe meg  vizen  miiirve... brrrrr.....

               Elkapott  az   eufória    netovábbja...amikor  nagy  nehezen érkezett  néhány kép, majd  videjjjjóóóóóóó..... de jóó!...!...   amik  teljesen  "hazahajgáltak",  és  máris  veletek  lehettem! Veletek   voltam... bizistenemre, a  kütyü  előtt  űltem  éjjel /nektek nappal/  na meg nappal  /nektek  éjjel/ ...  már  csak  irom megint  a  "miheztartáskippeg" (lájvban  majd  elmesélem,  honnan  jönnek  ezek  az  isteni  "grécsilacis" szavaim!),   aztán ...közben...! "miközben"... Babával, Zsókáékkal ... értsd "GS femili"  (boccs ... GS  femIli ! ), Andráskával  megkiséreltük  a lehetetlent,  hogy   Veletek  lehessünk...   nyomúltunk  a  témára, remélve  ...hátha    elérjük   legalább  a  búcsupuszi  fázisát... sajna, nem  sikerűlt...azaz  igen, csak  dróóóóton, az  meg  nem volt  "fáintos" ! Aztáán,... ma  reggelre  virradóra ( Aug.14.....nálatok  ugyebár...  u.a. nap csak  d.ú.,  ezt  megint  csak  a "miheztartáshozkiippest", ) olvasom  az Árpika 11  sorosát, a  Zitu  "könnyfakasztóját", ...  hát  hogyan lehet  ezeket  csak  lájkolniiiiii ???? egyetlen hüvelykújjal ????  //// És...kavarognak a  gondolataim..."repűlnék" hozzátok...maradnék is... valaki  mondja  már meg, hogyan lehetne   tööööbb  életem ??? Otthol  az  otthonom...életem...az anyám...a múltam...mostmár  Ti !!!!  ...,  itt... az  "itthonom",  Mimo  A  Mindenem, ... és  talán  nem túlzás,  a  még  rám  váró  "jövőm" ? !... Isteneeeem.... be  jól esik ez a Rum !!!! //// Summ  summ: képzelt  riport  ez is ???... képzelt  buli ??? ( ugye láttátok  a  Schindler's List c.  filmet), és  Árpika  megint rámszólna: "Ili ez nem a  te  formád " !  Nem  biza, de  ilyenke  is  vagyok, ha  kicsalják  belőlem  a  kötődések... a  sors  ügynökei, és  olyankor  ad  absurdum ...leeresztek. Ugye   ez még nem az "idegbajosságosság" ?!?...Nem ! Kötődés...ragaszkodás...kapaszkodás.Nem   áll   szándékomban  osztani   az  "észt"....bár  tehetném,mert már   nem  vagyok  egy  "hamvas   őszibarack"...csupán  szeretném  megosztani  veletek  azokat  az  érzéseket,  amiket kihozott  belőlem ez a kis "maroknyi" ember csoport... akik  megpróbálták  jól  érezni  magukat   egy  lovardában...felejteni  néhány  órára  a pofonokat, örűlni  egymásnak, ismerkedni... neaggyisten  emlékezni. És  a  "só" folytatódik...kell  folytatódnia..."civilesen"...faűltetősen... pohárkoccintósan...pipafüstösen...paprikáskrumplisan...!!!!

                 Nos,  lényeg a  lényeg...kerül  amibe  kerül...földre vágom  előttetek a  bézbolsapimat,  arik  voltatok mind, Ti  ismerősök/ismeretlenek, gyűljetek  minél  többször, csináljatok  rendszert  belőle,  szeressétek  egymást, jár  nektek az a kis jóóó!  Aztán  nemsokára jövök én is, tartsatok számon ám.... jut  eszembe Nagy László: " Harangok,Harangok - számontartanak  engem is, jönnek  a  harangok  értem". Sziasztok,  "osztánhát" nem  elfelejteni:  Legyetek jók,  mert  rosszak   vannak  elegen !!!!!!!!   Csók ! -  rácili -

A bejegyzés trackback címe:

https://nagykarolyikozkincs.blog.hu/api/trackback/id/tr324713363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása