Újra szól a hatlövetű! :D

2013.07.09. 20:58

     Sejderutyutyu, ehun vagyok feleim :D még élek, szuszogok, létezem és még mindig képes vagyok meglepődni! Mit meglepődni?! Fel tudok háborodni ezen-azon, vagyis nem veszett ki belőlem minden kiveszhető, pedig meglehetősen sokan gyúrnak rá, hogy az én kökényszemeim is közönyt sugározzanak, hogy elfáradjak végre, hogy feladjam sötöbö ;)


     Itt ücsörgök még mindig harmadik emeleti albérleményemben, melyet szerényen csak "megmondtamponténlaknak", "hómnak", "odunak", sőt, mostanában nagy ritkán "fészeknek" nevezek. Szóval, itt ücsörgök és töprengek, morfondírozok, agyalok, híreket és fészbúkot olvasok, mindezzel emelve a vérnyomásomat, ahelyett, hogy valami jó kis fesztiválon csápolnék, vagy úsznék a horvát tengerparti boldogságban mint oly sokan.


     Namármost, én ahelyett, hogy pancsolnék a rózsaszín ködben - merthát "ejj, ráérünk arra még", végülis csak 37 évesek vagyunk, van még időnk boldogoskodni - , inkább kekeckedem! Mindennel!!!!

(jáj ez mán a vég)


Tudjátok drága embertársaim :-? én rájöttem, hogy sokkal boldogabbak azok, akik nem látnak bele dolgokba, nem kukucskálnak azok mögé és piszkosul nem kíváncsiak arra, hogy mi folyik a színfalak takarásában. Nekik nyugodt tudatlanságban telik el az életük, esznek, isznak jóízűen, nyaralnak és szeretnek anélkül, hogy közben mindenféle marhaság feszítené szét az agyukat, lelküket és végül Isten ments, a testüket is.

     Nem olyan nagyon régen mondta azt nekem valaki, hogy az igazságérzetem lesz a vesztem. Milyen drámai nem? Húúúúú :D Olyan mozifilmillatú, bár vannak az életemnek szegmensei, melyek sokkal inkább filmbe illenének ... talán épp ezek a fejezetek tettek ilyen meggondolatlan és szókimondó kis békává. Mit békává? Amellett, hogy királyjány, Varangy is vagyok! :))

Mert én bizony kimondom, vagy így, vagy úgy, de hangot adok nemtetszésemnek.


     Jáj, most bajban vagyok, mert sokmindenről szeretnék írni, csakugyi fel köll öltöztetnem a mondanivalómat, hogy mindenki számára emészthető legyen. Az mégsem járja kérem, hogy valakinek betörik a feje az én emészthetetlen mondanivalóimtól :)))


     Nnnnna, szóval értitek, mégsem tehetem fel a kérdést, miszerint: Monnyátok mán meg, hagy tuggyam én, a paraszt is, mánmosmánosztán szégyen magyarul írni fészbúkon? Mer, ha igen, akkor kicsit szélsőségesen fogalmazva, bajban vagyok és a tánciskola parkettje helyett :DDD a nyelviskola padját fogom koptatni.


     Mhhh, lehet, hogy ez sokaknak nem szúr szemet, de nekem igen és dohogok, forrok, mert VÁLTOZZON SZÁZSZOR A NÉV EGY ÉLET SORÁN, A VÉR KÖTELEZ!!!!


     Vannak ismerőseim, kedves ismerőseim!!!, akik több mint 20 év külföldön való tartózkodás után sem szégyellnek magyarul szólni, írni, tán még álmodni is. Sikeres, bölcs és tiszteletreméltó emberek mégis. Ez bizony becsülendő és megfontolandó.


     Az új, szebb és jobb élet reményének útja nem az identitás feladásának macskaköveivel van kirakva, ha pedig a bazinagy nyúlájf azt jelenti, hogy megtagadja az ember a gyökereit (legyen az magyar, román, sváb vagy zsidó), akkor az az ember sehol nem talál majd békét. Meglesz mindene, mégis csóróbb lesz a csóróknál. (még nálamnál is, még a templom egerénél is, még a szegény ember legszegényebbik fiánál is)


     Hát így kedveskéim :)


     Mostosztán nem maradt más hátra mint a búcsúzkodás, de örömhírem van számotokra:
a tavalyi "Legkedvesebb Nagykárolyi emlékem" verseny sikerén felbuzdulva, idén nyáron is tollat ragadhattok. Július 14-én "Rímfaragó" versenyt hirdetek.
     A verseny pontos leírásával később jelentkezem. A lényeg, hogy verseitekben szerepeljen egy magyar férfi, vagy női keresztnév. (pl: Mária, Attila, Taksony, Ödön, Éden stb)
     A beérkezett versekre természetesen fészbúkon lehet majd szavazni. A legtöbb szavazatot kapott költemény megjelenik majd a nagykároly.ro-n és emellett természetesen díjazva is lesz.
     A részletekkel hamarosan jövök!


     Addigis kellemes nyaralást mindazoknak akik "odavannak" ... merugyi nyár van nyár ... szánsájn ... fehér homok ... azúrkék tenger ... napbarnított adoniszok ... csokibarna szirének ... színes koktélok ... szerelem ... sült hekk ... hegyek ... völgyek ... zakatoló vonatok ... pályaudvarok ... és a pompázatos életérzés!!!! :D
     

   Csók: megmondtampontén ( hákimás? :D )

A bejegyzés trackback címe:

https://nagykarolyikozkincs.blog.hu/api/trackback/id/tr615398094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása