Születés :)

2012.06.16. 03:23

          Tyűűűű, a teremburáját! Hajnali három óra van, vért izzadtam, de összehoztam. Össze én. Kérem alássan, amit magik itten olvasnak, az nem más, mint Nagykároly első és megismételhetetlen közéleti blogja, mely szubjektív, objektív, detektív, attraktív, naív, és olykor intuitív. Szerzője egyelőre 1, azaz egy darab, mégpedig jómagam vagyis megmondtampontén.

Ennek azonban nem kell így maradnia, ugyanis a cél a tájékoztatás, valamint gondolataink közkinccsé tétele azaz megosztása a közösséggel, melyben élünk. Több szem többet lát alapon csak remélni merem, hogy sokan fogtok írni.

          Figyelj, elmagyarázom!

Van egy csudajópofa email cím, kozkincs@hotmail.com. Ugyihogy milyen cukkendáré? Naná, hogy az, hiszen én találtam ki.

 

          Namost, tegyük fel, hogy sétálsz a Károlyi-kastély kertjében a szerelmeddel kézenfogva, turbékolva mer az olyan trendi, meghát nyár van, meg tínédzser lámúr, meghát meghát (én is vótam fiatal :)) ... Egyszercsak észreveszel egy ötvenhez közeli hölgyeményt, aki prömier plánban épp bugyogót cserél a kert legfrekventáltabb helyén. Értsd és lásd: középkorú néni, világos szoknyában, papucsban, fehér bokazokniban áll. Egyet gondol, egy laza mozdulattal letolja magáról a bugyigóját!!!! akkurátusan összehajtogatja, majd Szíj Melinda féle szatyrába rejti. Ezután, komótosan felemeli a padról csinos kis retiküljét, melyben csodák csodájára egy másik hercig bugyigó várja, hogy végre elővegyék. Kiveszi a fehérneműt rejtekéből, megrázza mint Pista bá' a cseresznyefát, ééééééés bokazoknis, papucsos lábával előbb egyik szárába, majd másikba lép bele. Itt egy kis technikai problémája adódott, mert ahhoz, hogy a bugyigó elfoglalhassa méltó helyét, a világos szoknyának is libbennie kellett, de a derék asszony megoldotta a málört. A szó szoros értelmében megoldotta, merthogy derékban megengedte a szoknyát és fentről benyúlva rángatta magára a fehérneműt. Adott pillanatban a néni nyakig benne vót a szoknyájában, nade igyekezetét siker koronázta, mert midőn visszatért a végtelennek tetsző szoknyából, arcára diadalmas mosoly rajzolt gödröcskéket. A tranzakció alig három-négy percet vett igénybe, de ezidő alatt még levegőt sem vettem, a szám is megtelt mindenféle bogárral, merthogy elfelejtettem becsukni :))          

          Így visszagondolva a történtekre, odamehettem volna a nénihez mondván: kezicsókolom, közszemérmet tetszik sérteni, megosztán sok itt a gyerek, de tudom visszakérdezett vóna, hogy: ijajj dráááága, mi az a közszemérem? Így aztán meglehetősen szép élményemmel gazdagodva mentem dolgomra miközben azon törtem a fejem, hogy miért érzem úgy, hogy megint én voltam a hülye? :)

         

Naszóval, visszatérve a Nagykárolyi KözKincs-re... Mondjuk veled történik meg a fenti eset. Fejedbe vésed minden kis mozzanatát, otthon lehuppansz a géped elé, és attól függetlenül, hogy milyen írói vénával vagy megáldva, leírod az "élményt".  (jelzem, ez igaz történet, vagyis nem fikció, tanúim vannak rá) 

          Miután leírtad, nincs más dolgod, mint használni a csudamuris email címet: kozkincs@hotmail.com. Én megkapom és azonnal feltöltöm a blogra. Így lesz a te sztoridból közkincs :)

          Amennyiben igényled, a neveddel együtt kerül fel a történeted, de anonim is partnerem lehetsz, csak nehogy John Doe-ként végezd :D :D

         

Röviden ennyi lenne. Nagyon fontos, hogy csak igaz történetek jussanak el hozzám, illetve természetesen komolyabb hangvételű írásokra is szükség van. Hogy mi kell még? Talán egy kis civil kurázsi, hogy kimondjunk, nevén nevezzünk dolgokat, rávilágítsunk hibákra, illetve megoldással szolgáljunk, hiszen több szem többet és több szögből lát, A blog nem sértegetni és személyeskedni akar, mint inkább nevén nevezni a gyereket. 

         

Ezt szem előtt tartva járjatok nyitott szemekkel és fülekkel Nagykároly utcáin, mert egymás fülei és szemei lehetünk a KözKincs segítségével

 

Eredményes mindennapokat, játék indul! ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagykarolyikozkincs.blog.hu/api/trackback/id/tr744591484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása