Hellóbelló cukorkák :D


Amán biztos, hogy jó rég nem jártam erre, de most ehun vagyok, előbújtam rejtekemből és elhoztam nektek a kövérséggel, elhízással, illetve az embereknek a kövérekhez való viszonyával kapcsolatos legőszintébb gondolataimat ... mert vannak nekem olyanjaim. Igaz, kissé fanyar gondolatok, de attól még (vagy épp azért) piszkosul élvezhetők ugye :D


Ez az írás érlelődik bennem már hetek óta, de vagy időm, vagy pedig merszem nem volt a világ arcába kenni a büdös nagy igazságot, miszerint a sok beteg elvárás lelki nyomorékká teszi a kövér nők nagyrészét, köztük engem is, bár én a mindennapokban elég jól kezelem. A nem mindenapokról fogok mesélni a következőkben, mert merek beszélni, mesélni róla ;)


Történt nemrég, hogy egy kedves barátom, pusztán jóindulatból olyan kijelentésre ragadtatta magát, mely hallatán darabjaimra hulottam mint a "szekjuriti üveg", tudniillik, sokkal sikeresebb lennék, ha - hogyismondjamcsak öööö - kecsesebb vóna az alakom :DD


Sikeresebb vónék mindenben, értsétek és lássátok: munkában, szerelemben, ágyban - ez utóbbi nem elhanyagolható ugyi, hajlott koromra való tekntettel, hiszen nem sokáig űzhetem mán a déványsportot :)), vagyis össze kell kapnom magam, ha még ebben az életben szeretnék egy sikerekben gazdag életet élni. Namostan, hamar megírom még amit akarok, oszt megyek kapkodni, hogy nehogy lekéssem a boldogságomat ;)


Vegyük először a munkát, hamán az foglalja el az első helyet a sorban. Lehet, hogy sikeresebb lehetnék a munkámban 40 kilóval soványabban, ha például az orosz balett jeles képviselője lennék :D, akkor igen, de mivel én előadó vagyok (és nem a hattyú halálát kell előadnom), az én munkámban nem zavaró az a "néhány" kilócska, merugyi azzal együtt is elő tudok adni bármit.


Szerelem!
Forrósodik a téma cukorkáim, mert ez egy olyan érem aminek két oldala van és részben igazat kell adnom kedves barátomnak, másrészt viszont a középső ujjammal intek be minden hímnek, aki azért nem vállalja fel a szerelmét, mert az kövér. Szándékosan nem dagit vagy dundit, túlsúlyost vagy mollettet írtam, ugyanis legalább egyszer ebben a büdös életben nevezzük nevén a gyermeket. A gyermek KÖVÉR és pont. Nincs tovább. Nem téma. Nem lehet téma. A sovány emberek soványságáról sem beszélünk naphosszat.


Ágy!
Ez izgimizgitéma, szeretem :DDD
Mondja már meg nekem valaki, hogy egy olyan ember, aki sosem bújt ágyba dundi nővel, hogy mondhat olyat, hogy az rossz? Nyilatkozik valamiről ami számára ismeretlen! Ráadásul milyen fincsi ismereten :D meleg és puha és illatos és szeretnivaló és dús és csupabáj a kis csupaháj :) és odaadó és az bizony nem urbán legenda, hogy a kövér nők tüzesek ;) csakugyi ezt a tüzet nem érezheti bárki. Az igazi kövér nő az utcán visszafogott lesz, majdhogynem decens, az elvárások miatt. "Pfúúúúújjmáááááá, milyen dagadt ez a nő, nincs bokája", hallatszik a hátunk mögül olykor, mi pedig másnap még hosszabb csadorba csomagoljuk magunkat, nehogy közfelháborodást keltsünk. Így aztán csak gyűlik bennünk a feszültség, melyet egy jólsikerült hancúr során kisikítunk magunkból és azt a sikolyt bizony lehetetlen elfelejteni :)


Hát ííígy ...


Tudjátok, Coco Chanel mondta azt, hogy "Olyan nőnek, aki nem visel parfümöt, jövője sincs."
Én pedig azt mondom, hogy: "Annak a párkapcsolatnak sincs jövője, ahol a testtömeg határozza meg a szerelmet"- ráadásul rosszul, hiszen a szerelem nem nő egyenes arányban a testtömeggel :D


Végezetül pedig csak annyit, hogy "lehet, hogy nem én vagyok a legcsinosabb nő ezen a planétán, de van bennem kraft!" ;) - és ezt igyekszem el is hinni!
Most pedig kicsit elmegyek álmodozni franciakrémesekről és pillecukrokról, mer nincs a birtokomban egyik sem, pedig, ha lenne, akkor már nem lenne :))))


Csókdosás: megmondtampontén ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://nagykarolyikozkincs.blog.hu/api/trackback/id/tr225055475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása